Somnade i matstolen

Igår hade vi en härlig dag! Vi käkade lunch och gick på stan en sväng. Åkte även till Möblera. Såg en soffa som vi är sugen på.. Men vi får se! Mamma kom ut dit och kikade oxå, sen åkte vi alla hem till oss. Eric fick sen följa med mamma hem, jag och M fixade i ordning lite. Det blev födelsedagsmiddag på Invito! Riktigt gott, tack älskling!

Hämtade upp Eric på hemvägen igen. Han fick äta lite kvällsmat. Sen kikade jag lite på datorn, och Erics ögon började dra ihop sig. Och tillslut så somnade han (!) Hört många barn som somnat i matstolen. Det trodde jag aldrig att Eric skulle göra, men som ni ser. Jag var snabbt framme med kameran! Tråkigt nog blev han skitsur när jag lite smidigt skulle få av honom haklappen och bära ner honom. Det ville han inte ;) Men han sov vidare i sängen sen, lite skönare tror jag!

Idag köpte vi massa stolar och ett skåp på blocket, i Gustaviansk stil! Ett bord oxå, men det ska vi inte ha. Om det inte är ett väldigt fint som går att måla! Det får vi se, fanns ingen bild på det. Till helgen ska det hämtas! Finally! Jag vill ju helst ha vitt, men eftersom vi nu båda kan tänka oss det här så är det skönt att äntligen ha slagit till!





Nu sover han lunch. Måste ta och väcka honom strax tror jag så han inte somnar så sent ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0