Vaknar för tidigt

Gäsp! Eric har börjat vakna innan 6 =( Va ju ett tag sen han gjorde det.. Men nu några dagar har det blivit så, värst var 05.20 igår. Men då gav jag mig inte, vägrade gå upp och göra en macka den tiden! Så tillslut somnade han om! Idag var det lite bättre, 05.45 ungefär. Men allt innan 6 tycker jag är är för tidigt när man ska iväg och jobba =/ Hoppas det går till sig igen!

Igår klippte sig Eric och M.. Stackars Eric ville verkligen inte klippa sig, gick och "höll i" huvudet medans M klippte sig och sa "inte klippa". Och när det var hans tur så fick vi verkligen hålla i honom, och han grät som bara den. Men det gick över direkt när det var klart! Skönt att ha det gjort, nu är det ju ett tag till nästa gång =) Visar bild sen, har dom på mobilen..

Hyrde film igår oxå, så nu har jag sett Wallander Prästen eller va den hette. Helt ok. Men Johan Falk är ju mkt bättre nu ;)

Nä nu ska vi strax ge oss iväg till dagis och jobb!

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Christina

Johan Palm?? Är inte de Idol-killen...?? Johan Falk hoppas jag du menar.. skratt

2009-10-22 @ 14:39:43
Postat av: Lotta

hahaahaa!! Jaaa nu är det rättat ;) Johan Palm är ingen favorit ;P

2009-10-22 @ 16:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0