Firma/varumärke

Ja det finns väl inte så mkt att säga?
Ostkrokar och cola =D



Eller jo, nåt mer kan jag väl säga ;)

Idag har jag som sagt varit på utbildning. Den juridiska delen om bl.a. firma/varumärke. Just nu granskar jag företagsnamn och skickar iväg det jag gör till en annan person som tar beslut om namnet kan godkännas eller inte. Men nu ska jag alltså bli bedömare som det heter, så man själv kan besluta om ett företagsnamn kan godkännas. Är ganska mycket att hålla reda på! Men det kommer nog gå bra, är ett intressant ämne och kul att vidareutveckla sig =) Fast just inom detta område går det aldrig att bli fullärd, alltid en bedömningsfråga ;)

En kille var här och kollade på matbordet idag, han ville ha det =D Så imorgonkväll är det BORTA! Skönt!! Så nu kan man börja fundera på nytt... hum hum! Jag och M tycker inte lika, ovanligt va? =P Fast egentligen är det väl soffa som vi inte är överens om riktigt..

Nä, nu är det IDOL som sagt!! Wiho =D


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja det kom som en stor överraskning att ni inte är det ;)

2009-09-08 @ 21:45:54
URL: http://liensa.blogg.se/
Postat av: pinglan

NÄÄÄÄ jag missar ju IDOL! Orka se på nätet när jag är här! Nä det får bli när jag kommer hem! Vi hörs snart! :)

2009-09-12 @ 01:50:32
URL: http://pinglanm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0