Första natten

Idag tog jag tag i madrassköp till Erics stora säng! Har inte köpt sängkläder till den än, så jag tog lite av varje =) Men nu sover han där i alla fall. Hade inte tänkt att han skulle sova där nu direkt, men tänkte att det är väl lika bra att testa! Får se om man hör nån duns inatt och han hamnar på golvet =/ Hoppas han inte vaknar så mkt och att det går bra! Storkillen min! Jag läste lite med han, sen släckte vi lampan. Sa att nu är det natt då är det svart ute, och mörkt när man sover =) Sen gick jag därifrån, fast han va lite gnällig så jag kollade in då satt han med benen utanför. Så jag la mig med honom en stund och han somnade till rätt fort.

(Det är mörkt i rummet, blixten som gjorde det så ljust)




Nu vill han såklart ha sängkläder med nåt grönt i, inte blårutigt ;)

Snart Desperate =D

Kommentarer
Postat av: EB

Vad fint det ser ut! Bra jobbat och kul med en önskning. Kanske ett tips med ngt grönt till 2-årsdan´ Det finns grönt smårutigt också.........

2009-09-29 @ 21:52:38
Postat av: Linda

Eric kommer växa upp och tro att det bara finns en färg.. ;P

2009-09-30 @ 16:44:51
URL: http://liensa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0