Gangstar vs Me&I

Ikväll var jag på klädparty, kombinerat Gangstar och Me&I. Blev en väldigt liten beställning om man säger så, va fasen stl 2 year fanns ju nästan inte kvar i nåt =( Fast tummen upp för plånboken då ;) Men det fick bli en scarf (gossefilt) och sen 2 hemliga plagg istället. Får hoppas på nåt trevligt där då! Byxor fanns men det var jag inte riktigt ute efter (såg bla 3 tröjor och en mössa jag ville ha som inte fanns i stl). Hade en rabattkupong så det hela slutade på 199 kr. Från Me&I köpte jag inget, men det fanns nåt plagg som var nice där oxå!

Nu sitter jag och kollar på Ensam mamma söker.. Sen blir det 4an och lite spänning hoppas jag ;)

Tråkigt att det kom regn nu då =/ Hoppas det blir kortvarigt!

Ska försöka sno ihop två kollage med inredning som jag och M gillar. Så får ni se vilka stilar vi har att kombinera och välja mellan. Får se när det kommer, har aldrig gjort det =P Vet inte om jag ska göra i PS eller Pícasa..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0