Gröna ramar

Sitter och kollar på fyran, rätt "spännande".. Lite segt kanske men. Funkar =P

M är på jobbet, dom skulle ha provsmakning på nya menyn! Kanske går ut en sväng oxå så får väl se när han kommer hem.

Jag köpte en Voksi åkpåse på blocket idag, så Eric har när han sover på dagis. Och Eric själv, han har varit hos mamma några timmar på eftermiddagen. Han älskar att vara där och leka med alla små pilliga saker. Mamma har massa gamla skolsaker, montessori. Så idag hade dom räknat mycket med små klossar man kan stapla =) Fyra är Erics favoritsiffra tror jag! Haha, ser man några flaggor tex kan han säga "fyyra flaggor"! Min lilla stjärna




Idag bytte jag även plats på Erics kläder, la in dom i en inbyggd garderob i hans rum. I skåpet där kläderna var förut blir det nog leksaker nu! Den sväljer rätt mkt så det blir nog perfekt! Har stått lite stilla där nere nu, måste fixa en madrass till sängen så sovhörnan kan bli klar. Sen är det väggarna som måste prydas!

Grönmålade ramar med söta ankor


Nu fortsätter TVn här efter nyheterna! Sen blir det sängen!

Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Nikita

Blev ju jättefint me ramarna =)

2009-09-14 @ 23:37:52
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0