HansK

Idag efter jobbet åkte jag och M ut till Schedins Möbler innan vi hämtade Eric.

Fanns mkt fint, men självklart fastnade M för ett bord i helt annan stil än jag tänkt mig. Han blev HELT såld på bordet och tyckte vi skulle slå till direkt, skönaste stolen att sitta på, snyggt, klass osv osv.. Finns även mediamöbler i samma stil. Det var i valnöt/svart. Men fanns även att få i vitt. (Som på bilden nedan) Men det kändes inte lika snyggt med vitt till, så man kunde inte mötas halva vägen med att jag vill ha vitt =P

Soffan på bilden tycker jag känns cool oxå, men den är ju även lite svår att matcha till den övriga inredningen jag vill ha.

Fanns inga bra "ensambilder", så det blev "miljöbilder". Och det ska alltså vara svart istället för vitt på bordet/stolarna. Samma färg som mediamöblerna på andra bilden.



Bilder:
www.popinterior.se
www.hansk.se


Så! Vilket stil tyckte ni var finast? Lämna en kommentar, varit lite på senaste tiden ;P
Alltså det är inte så att jag tycker ovan är fult, bara det att jag inte känner för den slags stilen just nu då jag snöat in mig på vitt/lantligt.


Kommentarer
Postat av: Linda

"men den är ju även lite svår att matcha till den övriga inredningen jag vill ha"... vart är vi:et? ;P

2009-09-22 @ 18:42:55
URL: http://liensa.blogg.se/
Postat av: Frida

Hmm jag håller på team Lotta! :) Jätte fint!

Bor inte ni stort? Vi har iaf kommit överrens om att M har SITT alldeles egna rum med sina saker och så får jag största ansvaret över resten av hemmet! Kan inte bli bättre! ;)

2009-09-22 @ 19:00:36
URL: http://bsomibaby.blogg.se/
Postat av: EB



Usch vad fula stolar o bord.

Kallt och opersonligt,

mkt bättre med det vita lantliga som du har på de andra bilderna

Då är det ju bättre med hans gamla gula soffor som ni faktiskt kan ta upp så länge om ni inte vill ha de praktiska avtorkbara. (hihi)

Nej köp ingenting så länge ni inte är överens om ngt. Och så länge ingen av er orkar hålla ordning på kläder och prylar i övervåningen.

Det blir ju inte bättre med fina möbler om det ligger handdukar och kläder slängda i hallen där gäster ska gå in..................

2009-09-22 @ 19:08:57
Postat av: Nikita

nje... ja tkr den vita lantliga stilen är såå mkt snyggare!!

men huvudsaken är att ni är någolunda överrens, är ju inge kul om ena av er är missnöjd.. möbler har man ju ändå länge ..

2009-09-22 @ 21:37:22
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Tulay

Lotta jag håller med din mamma!

2009-09-23 @ 11:27:02
URL: http://tullisen.blogg.se/
Postat av: malin

Jag tycker det första, vitt och lite lantligt. =)

2009-09-23 @ 17:22:07
URL: http://mnordstrom.bloggagratis.se
Postat av: Emma

Haha..å jag tyckte stolarna va apfula..inte min smak iaf..men smaken är ju som baken som tur är =)

2009-09-25 @ 12:35:54
URL: http://emmxan.blogg.se/
Postat av: Lisa

Tror du vet vad jag gillar bäst ; )

M kan inreda en restaurang med de andra möblerna tycker jag.

2009-10-03 @ 14:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0