S som i söndagsmys ;P

Imorse sov jag till 10.20! Riktigt skönt! Pappa och Ingalill skjutsade hem Eric vid 11. Det hade gått jättebra för dom. Varit i lekparken både igår och idag på morgonen. Hehe igår när Eric skulle sova så hade Ingalill legat och läst, då hade Eric sagt nåt typ "Jag är vaken, jag är vaken". Så då hade han fått varit uppe en stund till. Sen hade pappa lagt sig med honom i sängen, då sa han igen "Jag är vaken". Fast pappa hade inte sagt nånting utan bara legat bredvid så då hade han somnat sen =) Min lilla gofis!

Vi har varit ute lite idag, M åkte iväg tidigt på personalfest. Nu är dom på Lörudden och bussen skulle gå hem vid 23.

Nu på eftermiddagen åkte jag till Lina och käkade, lax och pärer. Det tackar vi för! Myste lite med Vide oxå! Han fick låna Erics babysitter, och där verkade han trivas som fisken i vattnet!

Eric och Farmor var hos en släkting till dom här i Bosvedjan. Det hade gått bra, han lekte med deras dotter. Sen hade han duschat och ätit kvällsfika här och sen somnade han fort!

I veckan blir det nog några fika/middagsbesök här hemma. Mickis ska nog komma och hämta lite lego, Diana ska komma och äta någon dag och ev Lina oxå =) Sen ska jag försöka träna lite oxå!

Hoppas ni haft en skön helg!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Och nu är det väl dags att gå till sängs.

trodde att du skull komma förbi med sedlarna............. och titta på fina stövlar till Eric



2009-09-27 @ 22:06:57
Postat av: -c-

Jag har alltid haft anställning på 33%. Fick några timmar fler nu från och med 1:a september. Men så försvann ju en hel del OB oxå.



Förr tog jag på mig mycket extra (kvällar och fler helger) för att kunna få en rimlig månadslön. Men sedan O blev lite större så jag tar inte på mig lika mycket extra. Då man har barn är kvällar och helger värdefulla =)

2009-09-27 @ 22:47:34
URL: http://-c-.bloggagratis.se
Postat av: -c-

Jojust! På nya schemat. De tider jag kommer att gå på då jag börjar på riktigt, i maj. Så har jag 80h/månad =)

2009-09-27 @ 22:55:42
URL: http://-c-.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0