Belåten

Nu har nyss pappa, Ingalill, Marie, Tony och Felix åkt hem. Vi hade tur idag och blev bjuden på middag, fast hemma här. Jättegod potatisgratäng och entrecote med tillbehör hade pappa och Ingalill med sig. Det blidde även två matlådor till mig, nice! Nästa helg kanske vi ska grilla i stugan för första gången!

Imorse åkte Momme och Eric till Matfors och badade. Jag åkte till Birsta med mamma istället, att visa mig i baddräkt/bikini är inget som lockar nu ;)

Jag köpte i alla fall snygga solglasögon på Monki + 2 tröjor från Gina.

En blå baseball-tröja och en vanlig randig baströja..


Eric åt ingen go´mat han såklart så nu sitter han och äter korv.

Jag badade ju inte idag, så nu sa Eric:
"Måste köpa en badrock till mamma så hon kan bada med mig en annan gång"
Hehe jag vet inte om det är så lätt att bada i en badrock ;) Sötis!

Hoppas på en relativt tidig kväll för honom, han har inte sovit länge idag. Så vid 20 hoppas jag han sover. Inatt sov han hela natten i sin egen säng med bara ett uppvak. Skönt!

Hoppas ni haft en bra helg!
 
Passar på att hälsa Grattis till mamma idag! Fast vi firade igår då hon hade ett litet kalas.. Glömde såklart bort att säga Grattis idag när vi sågs på rätta dagen ;) Puss på dig bästa mamma och mormor!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har jag duschat efter den blåsiga promenaden,

kan med gott samvete se TV

Synd att du inte går med!!!

2010-04-18 @ 19:00:16
Postat av: Jessica Bergström

Snygg tröja :)

2010-04-18 @ 21:12:17
URL: http://blogg.hermertz.se
Postat av: Jessica Bergström

:) Axel har ju så klart fått smaka läsk, han fick de på jul tex, och sen har han fått smaka om vi dricker de, men han är inte så förtjust i de, tror de är för att de "sticks" :) haha! Men vi är inga läsk människor heller, vi dricker de i princip aldrig, om vi går på MAX el McDonalds typ, och då får Axel mjölk eller vatten, han vet att det är det han ska dricka så det går jätte bra! Godis har vi hemma i bland men det är inte heller något vi äter så ofta och om vi gör det är det ofta efter att han somnat. Chips däremot är något han gillar skarpt, så står de framme brukar han försöka ta de, men det får han bara om det är något spec :) Jag låter säkert som värsta "pretto morsan" nu men det är inget problem för oss, men det är väl mycket beroende på att vi nästan aldrig har varken godis eller dricka hemma. Dagen kommer nog när han vill ha lördags godis han med, men ju längre det dröjer desto gladare är vi :)

2010-04-19 @ 14:26:41
URL: http://blogg.hermertz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0