Clash of the Titans

Jag och M var på bio ikväll (tidiga). Eric fick vara hos mamma en sväng.. Vi såg "Clash of the Titans". Såna filmer faller mig inte alls i smaken.. Men vi tog oss igenom hela filmen. Jag vet inte om jag är rätt person att säga om det var bra eller dålig eftersom jag inte gillar sånt.. Men den var väl ok.

Perseus, född av en gud men uppfostrad av människan, känner sig hjälplös i sin kamp för att rädda sin familj från Hades, den hämndlystna guden från underjorden. Med inget kvar att förlora anmäler sig Perseus som frivillig att leda ett farligt uppdrag för att förgöra Hades innan han kan ta kraft från Zeus och släppa fram helvetet på jorden. Han leder ettmodigt gäng krigare mot en riskabel resa djupt in i den förbjudna världen. De slåss mot oheliga demoner och förskräckliga vildar, men Perseus kan bara vinna om han accepterar sin kraft som gud, utmanar sin bakgrund och skapar sitt eget öde.


Kommentarer
Postat av: Linda

Den har jag tänkt se! Typisk Linda-film! ;D

2010-04-26 @ 08:19:05
URL: http://www.liensa.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Det var det värsta, tror att hon menade att du har alldeles för mkt kaffekoppar.

Du har massor av jordgubbskoppar

guld och vinröda ärvda koppar

helvita kaffekoppar

en hel servis mockakoppar med rosor på

några udda muggar (det kanske var det som du har lite)

2010-04-26 @ 12:53:12
Postat av: Jessica Bergström

JA jag vill ockdå att vagnen ska komma snart :) Tänkte börja ta den till och från dagis så Axel får "vänja" sig vid den :) Jag såg en på affären som hade en sådan, fast den som är lite större, och hon var kanon nöjd. Hade slitit ut 1 tidigar också, låter ju väldigt bra tycker ja :)



Ja vi hsar jätte lite kläder till lillan... Jag har bara köpt 5 bodys och 3 byxor typ. Sen har vi ju kvar mycket från Axel men jag vill ändå inte sätta på henne en blå body med en bil på typ, förstår du vad jag menar? :) haha! Så det blir lite mera inköp innan hon får komma ut :)



Jag var faktiskt tänkt att köpaden vita lådan som du köpt (även fast de inte är min stil, men den var verkligen super fin), men när jag såg den här i plåt så tog jag den, snålheten slog till lite också, den i plåt kostade bara 129:- ;) haha

2010-04-28 @ 12:31:40
URL: http://blogg.hermertz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0