Lite bättre

Kan börja med att svara på en kommentar, då jag inte vet vem som skrev så jag kan svara direkt:
"Han är väl ändå för stor för att ligga i spjälsäng!" (Till inlägget där han låg i "kojan"..)

Jag visste inte att det fanns en speciell ålder för barn att sova i spjälsäng? Vad är det som ska avgöra? Vikt, längd, år, månader? För mig är avgörandet sömnen! Han sover bäst där, och känner sig trygg. Vaknar inte upp lika mkt, han har alltid gillat spjälsängen! Så så länge inte sängen brakar ihop och han inte är för lång för den så ser jag inget problem? Då kan man väl lika gärna säga att 2-åringar är för stora för att sova i mamma och pappas säng? Alla barn sover inte lika bra och då får man hitta lösningar som passar för en själv. Och så länge han inte klättrar ur den själv är det ingen fara på så vis heller.

Jo, idag är vi hemma igen. Eric är lite hängig, sitter och kikar på Tomas Tåget nu. Blev en tidig morgon, 05.30 vaknade han. Har även vaknat till en del i natt och ville kliva upp. Men han börjar nog friskna till, feber brukar ju inte sitta i SÅ länge. Haha, han står här nu och säger "Jag är frisk nu mamma" "Jag är frisk, Max är sjuk". Haha han kommer fortfarande ihåg det, var någon månad sen då hans dagiskompis var sjuk..

I em kanske jag ska äta middag med Lina.. Sen ikväll blir det nog till att se den sista filmen, och ev hyra nya. Vi såg "allt för min syster" i förrgår. Skitbra film som verkligen berör!! Både jag och M gillade den. Man ska vara glad att man är frisk ♥ Man klagar för mycket på småsaker..!

Små kusinerna när vi var i Gbg




Scandinavum









Kommentarer
Postat av: Jessica Bergström

haha men gud vilken knäpp människa som skrivit den komentaren. det finns väl barn som är 4 år och sover i spjälsäng? Det spelar väl ingen roll, så länge de sover!!

2010-04-23 @ 09:08:35
URL: http://blogg.hermertz.se
Postat av: Jessica Bergström

Vad är det med karlarna igentligen? Å det verkar som att nästan alla har det likadant! Mycket märkligt... :)



Nej så länge Eric sover bra i den och inte klättrar ur den så är det ju ingen fara, det vore ju värre om han kunde klättra ur den och göra sig illa!

2010-04-23 @ 12:25:04
URL: http://blogg.hermertz.se
Postat av: Sandra

Va fasen va arg jag blir!!! Wilmer bytte till "stor" säng för bara ngn vecka sen, han har inte velat sova i den andra. Fan folks ka väl skita i vart ens barn sover. Man gör väl alltid de som är bäst för ens barn eller? Åhh jag kan bli tokig ja :p personen i fråga har säkert inte ens barn :p Och som du sa det finns ju barn som till och med sover med mamma tills dom är 15 min sambos syster gjorde de.., De är väl kanske lite extremt men ändå :p Det ska inte folk lägga sig i . slut :p

2010-04-23 @ 13:10:09
URL: http://sandranorin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad heter stället med vattenleken som Eric besökte. Vore ngt för flickkusinen i Gbg.

Mysigt med lillsängen, slippa krocka med träkanterna. Kämpa på med sömnen. Hellre tidigt och samma tid på kvällen så reglerar sig morgnarna allt eftersom, tror EB. Såg du Ulla i SundsvallsNyheter? Kram

2010-04-23 @ 19:47:13
Postat av: Lotta

What?

Visste heller inte att det fanns någon "åldersgräns" på att sova i spjälsäng.

Bon sov ett bra tag i vanlig säng men ville själv hellre tillbaka till spjälsängen.

Edel ska då ha åsikter om allt och inte nått...

Söta kusinerna är!

Det vore jättekul att komma och hälsa på dig och lille Eric.

Det var ett bra tag sedan jag skrev nått på forumet.

2010-04-23 @ 19:56:54
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/
Postat av: Annelie F

Det där är ju så olika, Alvin bytte till växasäng när han var omkring 1½ år medan Edvin som snart fyller 3 fortfarande sover i spjälsängen. Huvudsaken är väl att barnet sover bra? Skit i vad folk tycker och gör vad som funkar bäst för er!

2010-04-23 @ 20:44:31
Postat av: Anonym

JÄVLA HORA!

2010-04-27 @ 10:57:04
Postat av: Anonym

dom bebisarna är bögar <33

2010-04-27 @ 10:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0