Tacos

Idag har jag ätit middag hos Malin med Hanna! Tacos... gott!!! Blev lite FÖR mätt, man ska då proppa i sig in i det sista ;) Ta en liten paus, och sen liiite till! Snackade på om allt och ingenting, massa minnen och så! Livet går fort, tonårstiden känns ju som att det var för hur längesen som helst! Trots lite rackartyg så gick den rätt smidigt till tycker jag =) Det var trevligt med en dejt i alla fall så det får vi göra om snart.

Jag kom inte hem förrän strax innan 21. M hade varit iväg en sväng så Eric sov i bilen och kom hem strax efter, bara att bära ner och stoppa om.

Skönt att det är halvdag på fredag! Då ska vi på 70-års kalas och kolla Majbrasa. Sen är det väl inget annat planerat i helgen. Städning osv som det alltid brukar bli.

Måste ta mig iväg och handla lite bebiskläder oxå! Så man slipper köpa allt på en gång. Men annars tror jag inte att det är några speciella "saker" vi behöver köpa direkt. Känns inte lika stressande denna gång heller, kan nog känna efter mer eftersom om det är något man saknar.

Blir nog sängen snart för mig, gäspat ett bra tag!

Kommentarer
Postat av: Jessica Bergström

jag tänker precis som dig med pyjamasar och byxor :) man kan ju ha en rosa body och bruna byxor typ, de funkar ju kanon! Så slipper folk fråga om det är en pojke eller flicka lixom ;)



Vi behöver nog inte heller köpa något mera, jag har köpt nytt täcke och kudde till sängen, men sen är det inte så mycket, denna gång ska jag ha massa nappar hemma iaf, Axel vägrade napp så han använde mig som napp vilket var otroligt påfrestande... Så nu ska jag börja truga på en gång, haha! En ny skötväska ska jag köpa också, den vi hade till Axel har gått sönder, hela fodret har spruckigt!

2010-04-29 @ 08:37:52
URL: http://blogg.hermertz.se
Postat av: Jessica Bergström

Så skulle vi ha gjort igentligen... Vi ville börja med napp, men de där jävla barnmorskorna rent ut sagt sa att vi absolut inte fick, och jag hade så mycket problem med amningen så då skull de bara bli värre sa de, men jag vet inte om de någonsin kunde bli värre :S Så nu blir det andra tag :)



jag glömde att svara på namnfrågan :) Vi har haft jättesvårt med namn, med Axel var det klart flera månader innan han kom, han har bara släkt namn. Axel är från farfar. Men denna gång är det tok svårt, vi var först inne på ett A barn, då var det Agnes eller Alice, men nu börjar vi vackla och är lite inne på Elin eller Meja.

ja jag bli galen :) haha! Ja vi får se vad de blir :)

2010-04-29 @ 10:27:38
URL: http://blogg.hermertz.se
Postat av: pinglan

Ska du göra nåt speciellt på söndag? :) Vad sägs om en fika eller nåt?

2010-04-29 @ 23:25:03
URL: http://pinglanm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0