Dejt

Gud vad dom fem timmarna som Eric är på dagis går FORT! Känns inte som att man hinner hem förrns man ska dit igen, skulle ju vägra ha 3 h/dag! Det skulle ju vara helt meningslöst tycker jag, både för han och för mig! Jag städade undan i köket i alla fall. Sen åkte jag till Ikea igen (!) med Catta. En snabbis bara, jag åt lunch där.. Hela 16 kr för köttbullar och potatis, galet billigt! Nästan billigare än att äta hemma! Sen var det tid att hämta Eric.

Snart ska jag iväg på middagsdejt med Linda. Och då blir det donken =P Gud vad jag ränner runt.. Men imorgon ska jag vara hemma hela dagen, i alla fall under Erics dagistimmar.

Kände mig ju lite hängig igår, men det känns bättre idag. Ska försöka lägga mig i tid igen så man får sova några få timmar (minuter?) extra. Eric vaknade 06 imorse eftersom han la sig så tidigt igår.

Nora hade en bra kväll/natt. Hon åt vid 18, somnade vid 19.30 sen åt hon vid 01 och 05 igen =)

Lovat Linda att skriva 3 inlägg idag, så jag återkommer sen igen ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja oj, du hinner med en hel del! Natti natti

2010-08-17 @ 19:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0