Första veckan

Då var första dagisveckan avklarad. Eric har haft kul, trodde inte jag skulle få hem honom efter så få timmar men det har gått bra det oxå.

Nu sitter vi i köket och Eric äter lite "bananpengar" och smörgås. Måste ju komma ihåg mellanmål nu när han inte äter det på dagis.

Medans Eric var på dagis så åkte jag och Nora ner till jobbet en sväng. Jag lämnade ett papper sen lunchade jag med Linda Emma och Elena, Linda hade valt donken så det fick bli så ;) Jag har ju varit riktigt duktig och inte ätit där så mycket alls sen jag fick Nora. Faktiskt inte lika sugen som innan heller, skönt!

Till veckan tänkte jag börja promenera lite. Jag och Catta tänkte gå på mornarna när vi lämnat barnen på dagis, båda lämnar 9 så det blir bra det!

Vi ska åka till dom sen och äta middag. Sen blir det en tidig kväll för Eric. Han sover inte på dagarna nu, så han kan vara lite trött på eftermiddagarna. Man får se till att han inte somnar för då blir det läggning alldeles för sent! Nu somnar han vid 19-20 och det är alldeles lagom!

Nu blir det barnkanalen en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0