Ingen vila

Glömde åka och handla idag.. Så det får bli imorgon, kanske när Eric är på dagis så behöver man bara ha med sig one kid. Kanske åker in ännu en gång på ikea lite snabbt och köper en tavellist. Var upp till Catta nyss och hjälpte henne sätta upp en, och den skulle utgå så i have to get one! Hon behövde åka på Hemtex i stan så det blir kanske en tur dit oxå.. Det här med att ta det lugnt går ju sådär! Men samtidigt har jag ju ett år på mig ;)

Middagsdejten med Linda var trevlig, man ses ju inte så ofta nu när jag inte jobbar. Så då får det bli lite eftermiddagsdejter istället =)

Har 2 filmer vi inte sett som ska vara tillbaka imorgon, så ska se en direkt när Eric somnat så jag kan lägga mig i hyfsad tid oxå! Han sitter här nu och äter macka och kollar pingu medans jag skriver. Sen kanske det får bli ett snabbad eller en dusch för honom innan sängen!

Har tagit några nya bilder på ena delen av vardagsrummet för ett tag sen, så det kommer ett inlägg med det inom kort! Nu ropar lillan så ska ta med mig barnen ner och börja göra dom iordning för sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0