Ny vecka

Här sitter jag, nyss ätit frukost. Mackor och oboy.. Jag är och har alltid varit en mack-människa! Går ju inte att sluta =/ Vet inte vad jag skulle äta till frukost om inte mackor eller fil/flingor. Fast jag försöker dra ner på mjölkprodukter lite i alla fall, men lite mjölk slinker ner. Kan inte vara utan det alla dagar.

Nora ligger nere och sover fortfarande. Kom inte ihåg riktigt när den här "sova hela tiden"-perioden gick över för Eric. Hoppas den håller i sig ett tag till ;) Men nu är hon faktiskt vaken lite längre stunder på dagen. Fast man vet aldrig när, finns inga vaken-sova rutiner än.

Eric kollar på film han. Sov ok inatt, vaknade bara en gång tror jag.

Idag blir nog en rastlös dag. Vädret lockar inte till att gå ut med båda kidsen. Och jag har lite saker som skulle behöva göras här hemma. Sätta upp en spegel och en tavellist bl.a.

Ska nog skicka iväg lite inbjudningar till Perfect Home visningen oxå! Bara några veckor kvar =) Har kikat i nya katalogen på nätet, och mina favoriter finns kvar! Fast jag har ju det mesta men några saker vet jag att jag vill ha!

Hoppas ni får en trevlig måndag i regnet!

Kommentarer
Postat av: Linda

Se till att röra på dig istället så slipper du bekymra dig över att "sluta" med så många saker.. :-)

2010-08-30 @ 16:26:43
URL: http://liensa.blogg.se/
Postat av: Linda

Bra bra! Kämpa på! :-)

2010-08-30 @ 20:30:24
URL: http://liensa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kläder efter väder. Ett varv runt spåret bättre än inget och både Eric och du skulle bli mkt gladare och sen kommer andra varvet av sig själv. Kom ihåg att gå idag då han gått till dagis, vänta inte utan gör det.Kram kram

2010-08-31 @ 04:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0