Shoes

Idag på förmiddagen var vi bara hemma. Gjorde inte så mycket alls. Rätt skönt! Strax efter 15 gasade vi till Ikea med Catta och hennes kids. Eric och Èmile fick vara på "småland" och springa av sig. Fanns en tavla/bild på fynd som jag kikade på länge, nu för bara 15 kr så då slog jag till! Sen blev det Max-driven och hem till Catta en liten stund.

Nu sover båda barnen. Eric somnade före 18.30 i soffan, tyckte det blev lite för tyst och märkte att han somnat. Så nu har han slagit rekord igen. Undra när han vill kliva upp imorrn då (!) Inte före 06 hoppas jag!

Imorgon ska jag gå med Catta en sväng på Selånger. Tar med Nora och Eric får vara med mormor, "längesen" dom sågs nu.

Nu ska vi se film. Sen blir det sängen tidigt för mig oxå!

Skorna från H&M. Riktigt nöjd, hade 50 kr rabatt oxå så då blev det bara 250 kr!

Kommentarer
Postat av: Jessica

ohho vilka snygga :) jag "måste" oxå köpa nya skor :)

2010-08-20 @ 21:34:09
URL: http://blogg.hermertz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0