Gaaaaah

Jag blir gaaaalen!!!!!!!!

Tog en dusch med Eric förut. Allt kändes ganska ok ett bra tag efter, härligt tänkte jag! Men sen kom den (!!) Den förbannade jäkla klååådan!!! Det kliar typ ÖVERALLT, i händerna är värst för det är ju nästan omöjligt att klia sig där. Sen får jag röda prickar överallt och det sprider sig fort som tusan ju mer jag kliar. Väldigt fint i ansiktet! Har inte sovit bra alls nu två nätter, vaknar av att jag kliar mig =( Men det går inte att sluta (!) Vet inte vad jag ska göra, smörjer jag mig så kliar det och smörjer jag mig inte så kliar det för att jag är torr......... Håller det på länge till måste jag fan kolla upp det!

Pappa och Ingalill har varit här idag i alla fall och käkat. Eric blev jätteglad, va längesen han träffade dom! Och imorgon kommer Orvokki. Trevligt med middagssällskap, och bästa svärmor lagar mat!

Nu ska jag lägga mig, och inte sova! Klia klia klia.... snyft...

Kommentarer
Postat av: Elin

Men du kolla upp med bm om det är gravidklåda du fått?!

2010-02-12 @ 13:01:08
Postat av: Ellenor

Hörs mer som nässelutslag, gå till vårdcentralen så får du salva som lindrar =) Jag har haft det 2 ggr, FRUKTANSVÄRT! Gravidklåda har jag också haft, men det var inte riktigt sådär. Hursomhelst.. Hjälp finns att få =)

2010-02-12 @ 16:29:48
URL: http://inlevelse.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja jag vet inte riktigt, vi har väl sagt att vi avvaktar med syskonvagn och känner oss för ett tag då bebisen kommit.. känner vi att vi behöver en syskonvagn så köper vi en då. Kruxet är att vi måste få in den i bilen isf, har ju en mindre kombi.. vet inte vad den heter, v 50?! Och den enda vi testat få in är Babytravel.. och det var på håret alltså.

Tycker den vagnen du pratar om verkar så knasig, ena ungen där under. Haha! Hur gör ni då? Åker Erik mycket vagn... så pass att ni känner att ni behöver en?

2010-02-12 @ 21:11:39
URL: http://bsomibaby.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh värm småpizzan o lägg en tjock bit ost på

smakar underbart



tacka för god middag igen till farmor



orv och jag har haft samma lärare på flickskolan

2010-02-12 @ 21:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0