I love REA

Idag hade Toddler kundkväll, med 30% på allt i butiken utom på beställningsvaror och erbjudanden. Det kunde man ju inte missa ;) Egentligen ingen rea på vagnar men jag fick lite bättre pris på City Mini då dom hade den i butiken. Alla som handlade för 500 kr var även med om en utlottning av en sån vagn! Jag med min tur vet att jag icke vinner så jag köpte en! Men bara att sälja om jag skulle göra det =)

Blev även nåt klädesplagg of course ;)

  

1. Snyggvagnen
2. T-shirt Storebror, Bubblans första plagg
3. Nova Star byxor + Ebbe tröja/kofta

Jag vet att tröjan är blå till Bubblan ;) Men va fasen, är det 70% på Molo kan man inte låta bli. Den hade kostat 149 kr och nu blev det 44,50 kr! Då får väl flickebarnet ha den i alla fall =) Men jag är ju inställd på en till pojke så det blir nog rätt färg ;)

Och dom hade fått in ett nytt märke "Ebbe", skitsnygga och enkla kläder! I vitt, svart och grått. Det är ju hur svårt som helst att hitta enfärgade stilrena kläder! Skiiitsnygga jeans fanns det. Ska nog köpa nåt mer så småningom. Men det fick räcka för idag. Lika bra det nu när jag kollade kontot och betalade räkningarna ;) 

Har bokat resa till sthlm 12-14 Mars. Sen åker vi till Libanon ca 2 veckor i slutet av Mars =D Det tråkiga är att vi missar när Klas och Ilja kommer =( Men men, vi lär väl ses en del i sommar får vi hoppas. Och kanske i gbg när vi kommer hem från Libanon. Åker därifrån så vi flyger ner dit oxå.

Vagnen ska då invigas, såå lätt att köra och fälla ihop!

M värmde upp ett gäng bullar från frysen så nu ska jag ta en!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bullarna hade suttit fint nu efter kvällsmotionen men det får bli smörgås med rökt kött+gurka.

Vagnen var ju hur praktisk och enkel som helst. Bra köp.

Men kläderna var kanske onödiga, eller så inte.

Ses imorrn!!

Natti natti

2010-02-25 @ 21:52:42
Postat av: Jessica Bergström

Å va fina saker :) jag var tänkt att åka in jag med men Peter åkte i väg så jag hade ingen som kunde passa Axel, typiskt! men de kommer väl flera gånger :)

2010-02-27 @ 16:39:07
URL: http://blogg.hermertz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0