Tacos

Nu stack grabbarna iväg! Dom ska till Ms kompis så Eric får leka med Ali och Elias, lär väl spela innebandy tippar jag på ;) Själv ska jag hoppa in i duschen snart och göra mig iordning. Vi är ett tjejgäng som ska käka tacos hos Lina, glutta lite på melodifestivalen och sen blir det utgång. Men inte för min del, jag åker hem och sussar jag ;)

Ska försöka fixa iordning mig lite så man inte behöver ducka för alla kameror ;) Annars är ju mysbyxor skönast för en sån här kväll =P

Va in på Toddler igår, dom har 70% på lite kläder, ganska utplockat. Men jag hittade en Molotröja till Eric i stl 92, den såg lite stor ut så jag chansade. Och den satt perfekt! 349 kr men nu istället ca 125, nice! Fyndade även en till NS-mössa fast i grått, 150 kr och 50%. Likadan som jag har, en tjockare modell. Men den va lite stor, så kanske byter till nåt annat. Synd att man inte hade varit där innan, eller bra rättare sagt ;)

Dom hade även kampanj på en Phil&Ted vagn.. Ska ta med Eric in någon dag och se om han är alldeles för stor för syskonsitsen. Jag misstänker det. Men är ju bra när bubblan blivit lite större i vinter och Eric kanske ville åka om man ska på promenad. Så kan Bubblan sitta under i syskonsitsen. Ska se hur den känns stl-mässigt och så. Men annars lutar det fortfarande åt Cosmo!

Nä, nu ska jag lätta här. Kanske lyssna på lite musik! Det gör jag alldeles för sällan!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Nu kan ju jag bara tala för hur det är med Bon och Freddie men det har hela tiden varit toppen att ha dem i vagen då de sitter brevid varann. Bon har inte varit dum med Freddie nått när de åker.

Kollade också på både en sånndär philoch teds och så tittade vi på acta gracos model.

Kollade massor tills vi hittade "emmaljungan" som ser typ ut som den som Monica har.

Det finns ju så många att välja på!

Ha det fint!

2010-02-06 @ 22:47:56
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/
Postat av: Nikita

vilket lyx å hitta molo å nova star på rea =)

2010-02-07 @ 02:35:37
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0