UL

Idag var vi på Ultraljud som sagt! Allt såg fint ut, härligt! Jag var i v 17+5 och BF datum blev bara ändrat en dag från vad BM räknade ut. 6 Juli is the day. En dag kan jag gå över ;) 100707 låter bra! Men det kunde man tydligen inte välja märkte jag sist ;) Då siktade jag in mig på 071111 men missade med 5 dagar.

Undra hur det blir med langos då på GF?? Det är ju ett måste!

Och vi får minsann vara nyfikna ett tag till =/ Tråååkigt ;P Jag som VILL veta. Men hon som undersöte va bra. Hade hon sett så skulle hon kunnat säga sa hon, inget att undanhålla om hon nu skulle veta. Men hon hade inte sett nåt, och dom letar som sagt inte. Typiskt! Men han (tror jag) låg med benet för rätt mkt. Coolt var det att se i alla fall, Mini vinkade! Man såg händerna när Mini rörde dom jättetydligt!

Vet inte vad jag ska kalla "hanhondendet" riktigt. Vide kallades ju för Mini, det är ju en Mini men då tänker jag på han, fast han är ju en "Midi" nu ;) Eric är Maxi han, haha!

Pyret minns jag Linda sa om Eric, fick en haklapp där det stod Pyret =) Så nåt slags "namn" är ju roligt!

Ska kolla upp pris och så för könsul, vette tusan om jag orkar vänta tiden ut ;) Jag är nyyyyfikeeeen!

Update, kanske kan få heta Bubblan så länge! Fast jag lär nog mest säga bebisen ;) Men i skrivspråk en liten bubbla!

Kommentarer
Postat av: Monica (med Eveline)

Ring Ludmila Ondrasek, med lite tur så tar hon emot nya patienter (hon är ju ganska populär). Jag har gått där med båda mina, kommer inte ihåg vad hon tog för köns-ul men jag har för mig att det var som ett vanligt besök (typ 150) eller om det var 300? Ja, nåt sånt iaf :) Hon såg iaf att Eveline var tjej när vi var där.

2010-02-01 @ 19:23:56
Postat av: Linda

Men slappna aaaaaaaaaaaaav och låt det bli en överraskning! ;P

2010-02-01 @ 19:44:46
URL: http://liensa.blogg.se/
Postat av: Lina

Ludmilla tar 300kr.. marika ska dit på fredag.. spännande ;)

Du kan ju inte kalla för mini.. det är ju Vide det! Grodan kanske.. det är sött..

100707.. bra datum.. då blir det kalas samma dag :)

2010-02-01 @ 19:53:10
Postat av: Jessica

Jadu,det där med langos på gatufesten var ett stort problem för mig med. Jag var ju beräknad den 23 Juni med Aron, men när han behagade ligga kvar 9 dagar till så låg langosen illa till. Han är född på GF-torsdagen så det bev ingen langos då, men veckan efter blev det en tur på stan endast för att köpa en i kiosken på torget =)

Grattis och lycka till!

2010-02-01 @ 19:59:08
URL: http://mrsjessie.blogg.se/
Postat av: Sara

vad bra att allt såg bra ut!! =) Du ska se att det är en liten tjej som bor i magen ;) Eftersom hon inte såg NÅTT så kanske det heller inte fanns nån snopp där, hehe.

Hoppas vi kan ses snart! Kram

2010-02-01 @ 21:15:19
URL: http://sara80.bloggplatsen.se
Postat av: EB

Grattis till att allt såg bra ut!

Det skulle vara kul om du kan hålla

dig fr att ta reda på vilket kön det

är. Du föddes som en glad överraskning,

en liten flicka, min söta Lotta

Bra med 100707

då blir det på Klas namnsdag!

2010-02-01 @ 21:30:22
Postat av: Lotta

Åhh, så spännande!

Sånn lycka!

Vi missade Freddie med 4 veckor, hur det nu gick till fast bättre vecka 13 än vecka 9 liksom.

Ha det fint!

2010-02-01 @ 21:50:55
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/
Postat av: Emma

Nej "grodan" är oxå "upptaget" det är ju Oscar det..sen blev han döpt efter grodan i sången "Carl-Oscar" så nu är han en Carl Oscar Halvarsson =) hihi

2010-02-01 @ 21:52:49
Postat av: malin

Vad roligt att det gick bra! =)



Har ni kommit fram till nåt datum än då?? =)

2010-02-01 @ 23:16:19
URL: http://mnordstrom.bloggagratis.se
Postat av: Josephine, Mamma till Elika & Nick

6 juli är det bra datum ;-) Jag tror nog att det är en liten tjej som har satt bo där inne ;-)

2010-02-02 @ 09:59:42
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: pinglan

Det blir en tjej. Jag är stensäker! ;)

2010-02-02 @ 16:11:02
Postat av: malin

Ja men vi går ju i samma klass Lotta! =) Hon ska oxå bli mua! hehe Världen är liten!

2010-02-02 @ 21:22:21
URL: http://mnordstrom.bloggagratis.se
Postat av: malin

hehe ja visst. Det ska jag göra. =)

2010-02-03 @ 10:30:14
URL: http://mnordstrom.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0