Coming home

Eric hade inte kunnat somna så bra igår, och sov dåligt inatt. Fortfarande snorig och lite hosta. Ville komma hem till mamma. Så han kommer hem idag istället. Dom hade varit ute på en långpromenad idag med snowracern och det hade gått bra. Men emellanåt har han varit ledsen. Han är väl inte riktigt kry än och vill komma till lilla mami! Känns onödigt tyckte dom oxå att ha han en natt till när han vill hem.

Jag ska åka iväg en sväng på stan nu och käka lunch med Madde. Sen får jag kramas med lillen som saknar mig!

Så då åker vi på Ica sen och handlar och fixar nån god middag ikväll. Och ser på film!

Hears!

Kommentarer
Postat av: Jessica Bergström

Ser att ni funderat lite på vagnar! Jag/vi är så himla i valet och kvalet hur vi ska göra med vagn. Ett tag är jag inne på syskonvagn eftersom att Peter i princip aldrig kommer att vara ledig med oss (bara 10 första dagarna, MAX) Så då vore dte ju bra med en syskonvagn när jag ska iväg med båda eftersom att Axel bara komemr vara 2 år och 5 månader, så han kommer ju fortfarande att sova på dagen och antagligen inte orka gå själv jämt, men då sover ju Axel på dagis i sin vagn ute, så då måste jag ändå ha en "vanlig" hemma om jag ska åka med bara lillan! Å jag blir tokig!!!

2010-01-23 @ 13:14:31
URL: http://blogg.hermertz.se
Postat av: Jessica Bergström

mm förstår hur du menar. Får ni lämna vagnen på dagis? Det får inte vi, det är så många som sover i vagn så de får inte plats, det hade ju varit skit bra att kunna ha en "sovvagn" där och slippa frakta emellan... kan kanske flirta lite med dom, men de är väl svårare när de kommer vara bara 15 timmars... Ja jag får ta mig en rejäl funderare och så får jag åka och kika runt lite :)

2010-01-23 @ 19:49:39
URL: http://blogg.hermertz.se
Postat av: malin

Ja men det låter kanon det, bra att jag har nåt att se fram emot =) Ja lite god mat och shopping blir perfekt! =) Bara att säga till när ni kommer fram till ett datum. kram

2010-01-24 @ 17:01:58
URL: http://mnordstrom.bloggagratis.se
Postat av: Johanna

Men GRATTIS Lotta :) Va roligt med en liten bebis i magen :D Och att Eric att bli storebror.

Grattis grattis igen :)



Eller hur :) det ska bli hur skönt som helst :)

Det blev Charter, visst har vi kunnat bokat flyg och boende separat. men vi båda kände att vi orkar inte leta och resa runt eftersom vi blir där bara i 16d. Så det fick bli lite "lyx" ist :P hehe



Hmm resan vi har köpt ligger väl på ca 28000.

Men vi har kunnat fått den billigare, men vi ville ha havsutsikt så då blev det några tusen dyrare. Så visst kan man får det billigare.

Men nu fick det bli en liten dyrare resa :)

2010-01-25 @ 08:17:49
Postat av: Frida

Tack. :) Jo det fixar du såklart. Själv tycker jag våren är det allra bästa!;)

2010-01-25 @ 18:02:25
URL: http://bsomibaby.blogg.se/
Postat av: Jessica Bergström

jaha, då förstår jag hur ni tänkte med vagnen/vagnarna :) haha. Har eric fortfarande svårt att somna om han sovit på dagen? Hur länge sover han på morgonen då? är han trög att få upp då?



va kul att du gillade bilderna på huset föresten :)

2010-01-26 @ 19:20:24
URL: http://blogg.hermertz.se
Postat av: malin

Ja det var roligt och titta ner i väskan första gången, och man vill börja använda allt på en gång.. haha =) Det ska räcka hela utbildningen och en tag efter så man kan börja jobba på en gång, sen får man köpa till när nåt tar slut.



Klassen kändes bra, men man har inte riktigt lärt känna nån än, men jag var ju äldst..haha Så det kändes lite konstigt =)



Så nu ska jag plugga på lite inför imorgon. kram =)

2010-01-26 @ 21:02:34
URL: http://mnordstrom.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0