FISKMINNE

Alltså, bara tvungen att skriva det här! Hur kan man ha så dåligt minne?? Tulay började prata om när Elin föddes!

Kopierade vår konversation på facebook:

Tulay
Hittade en bild på dig med Elin som bebis

Lotta
jaså
skicka på msn

Tulay
Tiden har flugit förbi

Lotta
verkligen

Tulay
Jag sitter inte vid datan
Hon var bara nån dag eller timmar gammal
Timmar tror jag

Lotta
nä kan inte vara timmar
jag träffade väl inte er så snabbt?

Tulay
Jo men hallå du passa ju elias
Du såg henne först

Lotta
VA?? men guuud jag har GLÖMT
är det sant
vart var jag??
hos er?

Tulay
Hahahs

Lotta
shit vad hemskt

Tulay
Jaaaa

Lotta
alltså jag har ingen hjärna
mitt minne är NOLL

Tulay
Du sov ju där i flera dagar innan

Lotta
näää lägg av
haha

Tulay
Määj

Lotta
det gjorde jag ju inte

Tulay
Määh
Joooo

Lotta
what
en dag kanske?
är det sant??

Tulay
Senol hämta dig mitt i natten 2 dagsr innsn
Kolla din blogg
Står säkert där

Lotta
helt sjukt att jag inte kan minnas sådär på en gång... börjar känna igen lite av det
måste fan blogga om det :P:P


När hon skrev att jag sov där innan så trodde jag hon började driva med mig för att hon märkte att jag inte kom ihåg! hahaha!! Alltså shit, sov tydligen där två dagar innan Elin föddes. För det blev falskt alarm en natt har jag för mig när Senol hämtade mig. Så sen sov jag kvar där tills hon kom =) Börjar ljusna lite nu faktiskt!

Hon skickade bilden som hon pratade om =) Huga vilken liten plutt!


Kommentarer
Postat av: Tulay

Du är fan bäst!

2010-01-05 @ 22:52:56
Postat av: Lina

Haha du kanske är ungefär lika glömsk som mig då ;)

Tom jag kom ju ihåg att du sov där!! :)

Kram

2010-01-06 @ 11:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0