Snökaos

Ska ta och blogga själv nu innan jag läser andra ;) Så jag hinner!

Vad har hänt?
Jo, det har kommit SNÖÖÖÖ, så in i norden mkt!! Imorse fick man börja med att skotta. Vi har bara en spade så det är lite jobbigt. Men bilen går hur bra som helst så vi kom till dagis och jobbet. Sen åkte jag och M hem tillsammans. Jag skottade IGEN, men nu lånade jag grannens stora "skyffel". Och shit vad lätt det gick, vilken skillnad! Var ju nästan kul att skotta då =) Så jag tog ett litet varv hos äldre grannen bredvid oxå. Dom jag fick låna av hade redan skottat.

Sen GICK jag till dagis med snowracern och hämtade Eric. Duktig jag kände mig =) Hade bara kommit utanför dörren en bit innan Eric började gråååta och kliva av och gå tillbaka. Vi hade ju glömt hjälmen ;) Sen gick det bra hela vägen hem fast det snöade i ansiktet en del!

Igår åkte vi och kikade på bilar.. Jag känner mig lite snål, när man ska va hemma nu igen så blir det ju inte så mkt cash i månaden. Men skulle vara nice med en Jeep. Speciellt i dessa vintertider och inför nästa. Kollade på Honda CRV. Dom är fina! Fast M vill hellre ha en Audi nånting (A4 4x4 eller nåt kanske det var). Men nja, inte jag för tillfället. Så vi får väl se om det blir nåt. Sen blev det handling på IcaMaxi. Gjorde även matlådor på kvällskvisten.

Och TULAY fyllde år! Självklart glömde jag ringa igår (!!) Förstod att jag skulle göra det! Hade i alla fall sagt Grattis i förskott en/två dagar innan och förvarnat att jag nog skulle glömma det ;)

Och i tisdags fyllde M år. Han fick presentkort på en rätt ny butik i stan, LADS eller nåt hette den. Märkeskläder för killar. Dom skulle få in Polo Sport snart, så det var bra! Finns ju ingenstans nu! Sen gick vi på bio. Luftslottet som sprängdes. SKITBRA!

Ikväll blir det lugnt. Håller på att tvätta. Ska strax få i mig lite mat. Grabbarna äter pizza nu dom.. Jag är sugen på varma mackor eller nåt bara. Inte så jättehungrig. Och jättelängesen jag åt det!

Nu fick ni ett par rader att läsa ;) Så hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vi har en sånndära spade som man liksom bara drar, den är super! Kostade 299, men jag kommer inte ihåg vart..hmm...

Hade jag haft körkort hade jag köpt en Jeep, de är så coola!

2010-01-28 @ 21:26:41
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/
Postat av: Lotta

Köp en buss när ni endå håller på att "utöka" familjen..=-)

Det blir rätt trångt med en vanlig bil när man stoppat in alla vagnar och allt som ska med.

2010-01-28 @ 21:28:25
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/
Postat av: Tulay

Ja du, mig glömmer du hela tiden snyft

2010-01-28 @ 21:53:54
URL: http://tullisen.blogg.se/
Postat av: Sara

kul att läsa =) Vad mycket ni hunnit med. Och vad kul att du känner att det rör sig i magen också =)) Vi får ta en dejt snart..om det bara kan sluta snööööa! =P Kram

2010-01-28 @ 22:24:58
URL: http://sara80.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0