Sovmorgon

Idag låg vi i sängen till strax innan 9! Fast han vaknade lite innan dess + i natt, sov i sin egen säng.. Fick komma till oss vid 6 tror jag. Idag får vi försöka hoppa över vilan och lägga oss i tid. På torsdag börjar jobb/dagis. 

Idag blir det nog kebab på stan, och M ska lämna tillbaka/byta 2 tröjor som han fick av mig i tiiidig födelsedagspresent. Bra att han fick öppna nu Lina, för det passade inte ;)

Va på stan igår och åt lunch på charm med Lina en snabbis. Sen köpte jag en superfin tröja på rean på MQ. Får se om jag kan fixa en bild sen. Bondelid! Jättemysig och gosig tröja =)

Sen blev det handling på Ica och hemgång. Städade en hel del. Bytte sängkläder hos oss och Eric. Dammsög och dammtorkade i rummen oxå. Så skönt att lägga sig i renbäddat!

Nu ska jag och Eric gå upp och äta lite frukost! Han sitter och smeker och myser på min arm just nu, gounge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har städat undan julen och golv mm

Idag inköp av ny fin svart kappa fr Monki.

Halva priset..........

Så mor och dotter har ung. lika program.

Jobbar på torsdag efter motion på onsdagkväll.

Nu blir det kring minus 15-20 varje dag men nästan ingen snö.

Inte kul med kylan på dagis heller.

2010-01-04 @ 20:02:06
Postat av: Linda

Jaha får man inte träna själv? ;P

2010-01-05 @ 08:30:52
URL: http://liensa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0