Teutonia Cosmo

Har börjat kika lite på vagnar. Va perfekt att köpa en billig vagn på blocket, men den här gången vill jag inte ha en lika klumpig och stor! En trehjuling är ju smidig, även på vintern. Men har inte hittat någon som känns "liten och nätt". Teutonias S3 är lite klumpig tycker jag och alldeles för stor. Och jag tycker att UJ är ganska stor ändå, fast lite bättre än S3..

Teutonia Cosmo är ungefär lika bred och lång som Erics nuvarande sittvagn (Teutonia Timmy). Så det är ju perfekt att ha en lika liten från början. Kan nog va lite svårt med små hjul fram på vintern kanske. Men känner jag mig själv rätt så blir det inte så många långpromenader på vinterhalvåret. I år skulle jag hellre spendera den i varmare breddgrader ;)


Fast en svart of course. Kanske en innerfärg i något annat tyg..

Den är liksom inte längre än liggkorgen själva vagnen med handtaget nästan!
Och smal dessutom!

Me want ♥

Kommentarer
Postat av: Nikita- mamma till Albin

nej de är sant.. jag fick aldrig veta varför bara att man inte fick , men nu vet ja ju att de var pga bakterier då!

2010-01-21 @ 16:23:56
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Tulay

Den är jättefin. Va bra att du inte ska ha en pansarvagn nu. :-)

2010-01-21 @ 20:04:36
URL: http://tullisen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi har cosmo och är jätte nöjda med den, vi är ute å går med den varje dag nu i vinter oxå och den funkar jätte bra då med! Det bästa är att den är så smidig att fälla ihop, du behöver inte ens ha en kombi bil! Vi har en svart med, så klart=)!

2010-01-21 @ 22:03:11
Postat av: Lotta

Cool!

De brukar få in fina vagnar på ericshjälpen lite då och då.

Åh va mysigt med en bäbis!

2010-01-21 @ 22:35:01
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/
Postat av: Lotta

Men du, en av mammorna i våran gamla förldragrupp hade en sånndär vagn.

Jag kommer bara ihåg att hon var ljushårig och det var inte Hannas mamma utan den andra ljushåriga.

Haha, bäst att lägga sig nu. Blir ju bara massa svammel.

2010-01-21 @ 22:42:10
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/
Postat av: Elin

Stort Grattis till kommande bebis! Va Kul!:-)



Ser att ni pratar om barnvagnar, jag tror nästan Lotta har rätt, Melkers mamma hade ju en röd vagn som var en teutonia?....ganska säker är jag...hehe Jag minns att vi kom in på vagnprat och minns den vagnen därför! men vet inte om det var en cosmo..

om det nu är den "ljushåriga" hon menar! :-)



Sköt om dig!

2010-01-22 @ 13:22:23
URL: http:// amoreli.blogspot.com
Postat av: Lina

Gud vilken fin vagn! ..och den i inlägget ovan till Eric var ju också super! Kanske ska kika på en sån till Vide.

Gud vad sugen jag blir på en till bebis LYLLO LYLLO LYLLO, trodde aldrig jag skulle säga det.. och speciellt inte såhär tidigt.. ;)

2010-01-22 @ 22:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0