Until work do us apart =P

Eller hur det stavas ;)

Idag var det övertid. Så jag stämplade in 07.20 och hem 18.00! Lite extra cash är aldrig fel, men trött blir man! Nästa lördag är det sista övertidsdagen.

M och Eric sitter i badet dom. Funderar på om jag ska hoppa i oxå och bubbla lite!

M har varit hemma igår och idag. Imorgon blir jag hemma. Sen får det faktiskt bli dagis på fredag, även om lite hosta och snorighet är kvar! Hoppas han hunnit vila upp sig rejält nu och får vara frisk ett bra tag framöver! Och i helgen åker han som sagt till stugan med morfar och Ingalill!

Vi har inga planer, man hade ju tänkt gå på bio igen och käka. Så det blir nog så. New moon eller Luftslottet... blir det! Sen blir det bara soft hela helgen! Kanske träffa någon friend!? Ni kan ju boka in er här under om ni vill ses ;P

Nu hörde jag att bubblet satt igång i badkaret. Så jag kilar väl dit då =)


Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jaha och vad hände med vår film-kväll med New moon då????? Jajja, då vet jag! =P

2010-01-20 @ 22:21:21
URL: http://liensa.blogg.se/
Postat av: Linda

nä det är ju för att det aldrig kommer nån med svenskt text.. skulle vi inte vara hemma hos dig? =P c vill nog inte se den, och han lämnar ju aldrig hemmet så =P

2010-01-21 @ 11:26:12
URL: http://liensa.blogg.se/
Postat av: Nikita- mamma till Albin

du vet väl att man inte får bada bubbel då man är gravid ? det fick jag veta då vi var på spa på södra berget då ja väntade Albin.

2010-01-21 @ 14:11:58
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: pinglan

JAAAAAAG vill ses! :D

2010-01-21 @ 21:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0