Vardag

"Komma maaamma" oxå fick jag en pojk bredvid mig soffan, som fortsätter "mamma miiiia" "pappa piiia" haha =P Jag som lärde honom säga pappa pia så han fick ett smeknamn oxå ;)

Första jobbdagen på många! Svårt det var att skriva 2010 i datum måste jag säga. Skrev fel typ VARJE gång, lite irriterande. Plingade även till i örat när jag hade headset och man skulle "hämta ett ärende i e-arkivet". Alla ärenden man jobbar med är från 2009 fortfarande och där är det förinställt 2010.. Jaja kul för vissa att veta som inte fattar vad jag jobbar med ens =P

Jag är SJUKT sugen på nåt goooott! Vi var bortbjudna på middag idag till Orvokkit. Så då slapp man middagsbestyr idag. Fick även efterrätt men det hjälpte ju inte för att stilla suget nu ;)

Men som sagt, vi slapp laga middag. Varför ska det vara så tråkigt???? Så less för man äter samma samma HELA tiden! Vem orkar leta recept och köpa 40 ingredienser för att sen äta nåt som inte alls smakade som man trodde =/ Nä matlagning är min absolut svagaste sida! Synd att M är likadan =P

Ska nog gå upp och äta ett äpple och se vad som händer ;P Måste tugga på nåt!

Liten Eric klättrar upp och åker själv




Haha nu tog Eric på sig ett par gamla HÖGA skor och klackar runt i! Visar bild en annan dag! Dom du provade Lina ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du tagit bort automatsvaret att du är ledig på jobbet nu på datorn



tråkigt att få det svaret när man vet att du är på jobbet

det är ganska vanligt att semestersvar ligger kvar

nu måste jag skära mig en skål frukt

2010-01-07 @ 20:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0