Dåligt

Vad alla är dåliga på att blogga nu ;) Inklusive mig själv! Jag står nog längst upp på den listan!

Man kanske ska kicka igång bloggen igen?? Ska fundera på saken ;) Bloggade ju en hel del när Eric var liten så det kan ju vara kul att kunna se tillbaka på den här tiden som kommer oxå!

Men jag ska inte lova.. vi får se!

I bildmappen "juni 10" fanns det 8 kort.. wow!

En stadstur..


Hittade 8 till i kameran nu! Har väl några i mobilen oxå men det laddar jag upp vid senare tillfälle..

Har köpt 2 Thomas-tåget t-shirtar på Tradera. Eric gillar!


Nu har han dock fått en ny film med avsnitt från olika filmer. Så Rorri Racerbil är favoriten just nu. Måste kanske införskaffa en riktig film med Rorri! Lite tråkigt att se samma avsnitt om och om igen..

Just det, man skriver ju det mesta på FB nu men där läser man ju inte tillbaka på samma sätt. Igår kom i alla fall farmor/svärmor hit. När vi satt på flygplatsen och väntade:

E: Mamma jag har ont i magen.
Jag: Jaså har du?
E: Ja lillasyster sparkar!
Jag: Nämen, sparkar hon i din mage oxå?
E: Jaa!

Haha så söööt!

Kommentarer
Postat av: jossan och amanda

men gud så sött,, de har ju sån fantasi i bland så det är bara att hänga med ... såå söt är han ochså kram

2010-07-03 @ 00:00:51
URL: http://gosefisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0