Helg i huvudstaden!

Har varit hemma ett par timmar nu, städat och kramats med Eric.

Haft en lugn och mysig helg hos Tulay! I fredags hämtade dom upp mig på centralen sen handlade vi lite och åkte hem för att äta tacos! Smarrigt som vanligt. Sen blev det lite tv-tittande och godis. Fick kramas med både Elias och Elin som inte alls var blyg! Såklart dom gillar mig ;)

I lördags blev det en heldag med shopping. Åkte en liten sväng till Babyland sen åkte vi till Kista galleria. Där käkade vi lunch och strosade omkring lite. Tulay klippte sig. Hittade en ny favoritbutik, som inte finns i Sundsvall såklart. New Yorker, dom hade hur mkt fint som helst. Kläder, underkläder, badkläder, skor, väskor.... Efter vi kikat runt lite så mötte vi upp Tulays kompis Marie och hennes söta döttrar. Dom käkade och vi tog en glass. Efter det blev det lite mer shopping ;)

Jag fick med mig:
Skor
Bikiniöverdel
Tröja
Linne
Armband
Örhängen
Amningsklänning
Mamma-byxor
ABC-pussel + leksak till Eric

Kommer väl någon bild, i alla fall på skorna framöver!

Vi åkte hem vid 17-tiden, stannade till en sväng på Ica sen blev det hemmakväll igen med Melodifestivalen och massa gott! Lagt oss rätt tidigt varje kväll, två trötta mammor ;)

Min mobil har ju sedan ett tag haft en sprucken skärm. Har pillat lite med Tulays iPhone nu i helgen. I like it! Jag som absolut inte gillar touch tyckte att den här var jätteenkel! Och bra meny och funktioner.. Fast jag behåller nog min trasiga ett tag till, fast när det blir dags för en ny så ligger denna på topp!

Nu har vi tre "hektiska" dagar framför oss, sen drar vi till Göteborg och Libanon! Måste packa och fixa en hel del, en väska för Gbg då vi är där några dagar innan/efter + väskan till Libanon.. Även få det städat här hemma då Klas och Ilja antagligen ska bo här lite när dom kommer!

Nu blir det strax sängen! Hoppas ni haft en bra helg här hemma!

Tack för en mysig helg Tulay! ♥
Och Senol Elias och Elin såklart ;)
Hoppas det inte dröjer allt för länge tills nästa gång!

Kommentarer
Postat av: Tulay

D var så lite..

Du är alltid välkommen, men som jag sa förut så planerar jag att åka upp ensam i sommar.



Kram kram

2010-03-15 @ 06:48:57
Postat av: Anonym

Ta det lugnt och andas!

Ta inte med så mkt packning!!!!

2010-03-15 @ 17:02:14
Postat av: c

Åh ska ni åka till Libanon? va häftigt! vill också åka dit, de ska tydligen vara riktigt fint där! jag har vart i Syrien, arabland som arabland, men libanon e nog mycket finare :)

2010-03-16 @ 11:17:48
URL: http://www.divamom.se/cey84

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0