Long time

Dålig jag är på att uppdatera!

Måndag
M tog med sig Eric på hockey! Timrå-Modo, dom hade stått nära klacken och Eric satt på Ms axlar och klappade händerna och viftade och sa "bom bom bom" som trumman. Haha =) När det stod 3-3 åkte dom hem. Eric började bli trött. Så han somnade på väg hem. Vi såg på en film har jag för mig sen..

Tisdag
Jag och Eric köpte med oss donken och käkade hos Lina och Vide. Sen bar det av till Sandra i Matfors på Me&I party. Tuva var hemma, hon och Eric gick på samma dagis innan dom flyttade till Matfors. Dom lekte jättebra och hade kul tillsammans. Eric ville inte åka hem! Han blev rädd för deras hund som är ganska stor, men den fick vara inne i ett annat rum medans vi var där så det gick bra! Självklart blev det lite shopping. Jag ville köpa en fin t-shirt med bilar till Eric men han valde en med fotbollar. Så jaja, han fick väl det då =P Ibland kan dom ju få välja själv ;) Jag köpte ett par sköna trekvartsbyxor med lång midja, perfekt för gravidmage!

Onsdag
Det är ju idag det. M står i köket med M och lagar mat. Eric sitter här med Elias och kollar på Dennis. Vi ska käka snart! Sen vet jag inte vad som händer. Har en film kvar att se så kanske blir det så ikväll. Den där "filmen" om Michael Jackson..

Detta beställde jag från Me&I





Hoppas att byxorna fanns på lager så jag kan ta med dom utomlands!

Kommentarer
Postat av: Jessica Bergström

ja jag bävar lite för hur jag ska orka vara vaken på nätterna med en liten och samtidigt ta hand om en stor och en liten på dagarna :) haha

2010-03-03 @ 19:46:07
URL: http://blogg.hermertz.se
Postat av: Frida

Tack för uppmuntran Lotta.. ja jag längtar tills det är över och man kan bli normal igen..



Hur är det med dig då? Jag vill se magen! :)



Kram

2010-03-03 @ 20:21:07
URL: http://bsomibaby.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja får gärna bli lite tidigare, men helst inte nu då Theo är sjuk och vi är helt slut båda två... han får gärna bli frisk och busa av sig på dagis ett par dagar innan så vi kan få sova... ;) hehe..



Lotta glöm inte tänderna!!!! Om du ska småäta alltså! :)

2010-03-04 @ 20:20:57
URL: http://bsomibaby.blogg.se/
Postat av: Jessica Bergström

I dag beställde vi vagnen :)

2010-03-05 @ 13:36:08
URL: http://blogg.hermertz.se
Postat av: Anonym

Bra film är också Ett hus av sand............

Åh du har ju byxor av alla modeller här som du kan ta på resan!

Hade han lurar på matchen eller?

2010-03-05 @ 16:43:13
Postat av: Linda

Mm jag vet! ;) Läser ju bloggen din vettu..

2010-03-06 @ 13:03:42
URL: http://www.liensa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0