SOOOL

Forsta dagen da det har kants som "semester". Som jag vill ha ;)

Vi har akt bat idag med Ms kusin. En annan kille var med oxa pa jetski. Sa dom andra har akt lite och jag har solat. Blev faktiskt lite brand. Men det lar ju ga bort pa en dag, tank om det varit sant har vader hela tiden!! Hoppas pa sol tors fre oxa!

Vi har ju tankt hyra bil, en bmw cab men det har strulat. Sa idag blev det en X5a istallet. Sa vi ska snart aka ivag pa en liten tur.

Eric ar med oss till sent pa kvallarna och jag och M brukar sova middag med honom. Idag sov han over 3 h pa dagen. Skont faktiskt for da sover han oftast lange pa morgonen, kan vakna till lite men somnar oftast om. Idag sov han till 10 =)

Hoppas liiite sno har forsvunnit nar vi kommer hem. Vill inte se den men hort att det snoat lite nar vi varit borta..

Nu ska jag kika runt lite innan vi aker!

Kommentarer
Postat av: c

Ohh härligt !!

2010-04-01 @ 12:40:23
URL: http://www.divamom.se/cey84
Postat av: Anonym

1 Min dator är kapad och går ej att starta



2 Åh vad glad jag blir för er med lite sol. Trist annars. Här har snön smält på gatorna men ligger smutsig kvar vid sidan om.



Jag kommer till Midlanda på tisdag 19.30

Lånar en dator på jobbet så du kan skriva om du vill.



Kram och välkommen hem snart!! Mormor

2010-04-02 @ 10:46:32
Postat av: Anonym

Fick du byta papperet???

Skruvat fast bakre skylten?

Fått igång ratt-knapparna?

Många frågor.

Väntar på lite foton fr semestern...........

2010-04-09 @ 18:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0