Shopping

Goder morgon!

Fint väder vi har idag, härligt! Eric ska trots det vistas inomhus lite, han ska till drakborgen som han längtat efter. Själv ska jag åka med mamma och kolla på ny köksduk och köpa hissgardiner/rullgardiner till Erics sovrum. Så himla ljust både på kvällen och morgonen nu!

Igår var Eric och jag i birsta en sväng med Linda. Träffade även Malin en sväng. Käkade på donken ;) Sen såg vi Eddie och Rabih som uppträdde (jag såg från bordet) =P

Jag hade ju sett jättefina saker på Boom, bla ett lykthus till bra pris tyckte jag på 200 kr nånting! Men vet ni, Lina såg exakt samma hus på Rusta för endast 129 kr (!!) Så då var jag snabb att åka dit och införskaffa ett. Var ju rätt längesen jag ville köpa ett men det har inte blivit av. Nu har det kanske blivit uttjatat men för det priset kunde jag inte låta bli!



Sen blev det några plagg till Eric. Han gillar ju crossar och det var ju perfekt att det fanns just ett sådant linne på H&M! Förra sommaren hade han ett likadant linne med en motorcykel. Han ville ha linnet på en gång och skrek när jag skulle betala =P Sen fick han hålla i det och var väldigt nöjd. Han fick även ett "fotbolls-set", M har nyss köpt en ny tröja från Polo Sport som är som fotbollströjor och den var blå med Italien. Så Eric fick oxå Italien så kan dom matcha! Känns ju onödigt att köpa Sverige då dom tydligen inte ens kvalat in till VM, tråkigt! =P



Blev även 2 tröjor till lillan. Har redan köpt body med samma texter. Men t-shirt känns lättare att ha när dom är lite äldre. Så till nästa sommar ;) Men lika bra att passa på, inte alltid det finns såna här t-shirtar.



Nu ska jag grejja på lite här hemma innan dagens planer startar!



Kommentarer
Postat av: Jessica Bergström

Ja jag kände lite som du, lixom, vad är det här? är det på gång nu eller vad?! Men de gjorde inte ont, bara väldigt obehagligt, som att ha sendrag i hela magen typ :) haha! Förra gången startade min förlossnig med verkar, fast mest som mensverk, sen gick vattnet efter ungefär 2 timmar och sen la verkarna av så då fick de ge verkstiumulerande tills jag var helt öppen och skulle krysta :S Så jag hoppas att det blir bättre denna gång :)

2010-05-03 @ 12:52:56
URL: http://blogg.hermertz.se
Postat av: Jessica Bergström

Det fanns rätt mycet kvar, men det mesta var i strl 23 (eller mindre) och Axel har 24 el 25.

2010-05-04 @ 15:43:29
URL: http://blogg.hermertz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0