Wonderful

Haft en bra eftermiddag med Eric idag.

Han fick börja med att bada medans jag lagade mat. Kikade lite på Care Bears medans det sista blev klart.

Oftast brukar Eric inte vara så förtjust i mat om det inte är nåt jättevanligt som korv. Idag blev det kycklingfilé ris och grönpepparsås. "Va gott" sa Eric utan att jag hann fråga. Härligt! Så han åt en stor portion.

Nu sitter jag här ute på baksidan och Eric hoppar lite studsmatta. Så himla skönt med VÄRME fast det är mulet. Jag sitter i t-shirt och kortbyxor! Hoppas det håller i sig några dagar =)

Hoppas på en tidigare läggning för Eric idag, igår ville han INTE sova och somnade inte förrän kanske 21.30.

Det blir i alla fall en dusch för mig då sen kika på DH!

Härliga bilder från morfars/pappas stuga i lördags













Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka fina bilder..........

2010-05-19 @ 11:40:11
Postat av: Liiv

vad mysigt :)

2010-05-21 @ 16:53:23
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0