Eric Eric

Han somnade i bilen på väg från dagis när vi skulle hämta upp M.. Fortsatt sov när vi bar in honom och sov väl en timme.. Så det blev sent ikväll vilket jag visse. Men men..

Han ville inte sova. Tillslut kom han i säng och vi bestämde att läsa EN saga sen skulle han sova, "ok".. När den va slut "eeen gång till snälla". Ja EN gång sen släcker vi och då SKA du sova, "ja då ska jag sova". När vi läst klart säger jag gonatt "gåå" säger Eric fort. Precis när jag stänger dörren hör jag att han är på väg upp. Haha! "Tänkte bara se på chuggington en gång" osv.. Nej nej! Försökte sitta där så han skulle va kvar i sängen men han ville inte. Tillslut fick han lägga sig i spjälsängen! Det var längesen nu! Fast där låg han tyst kvar i alla fall. Får väl se hur han sover inatt eftersom det var längesen han sov där..

NU ska jag oxå sooova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0