Nora fick en söt mössa idag :)

dsc02837 (MMS)

Nora fick en söt mössa idag :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh så söt!!

men den andra mössan var väl också ny

den med rosor?

2010-10-31 @ 19:47:22
Postat av: jossan

hej super söt hon va i mössan , amanda hade lika dan både den rosa och den svarta, jag vill bjuda in dig på en blingo visning på lördag kl 17 oo med heller utan barn det välger du själv , ett antal kommer ta med sinna baran , jag har börjat sälga kläder för ett eko företag som heter blingo, blingo är kläder med mycket finna mönster och färger med väldigt bra kvalete, jag har en kolekton hemma som jag har med mig på visningar ,visningen tar ca 40 min .och skulle du själv vilja ha en visning hemma hos dig så kostar det ingenting utan vi ger dig 100kr att handla för samt att du får 30% på dinna gärsters bestälda varaor, jag är den enda sälgaren i sundsvall och jag hoppas jag får din bokning , gå gärna in och kolla på hemsidan ,, www.blingo.se sprid gärna detta vidare til dinna vänninor

du fär ursäkta stav felen jag är grav dyxelektriker kram jossan

2010-11-03 @ 20:01:57
URL: http://www.gosefisen.se
Postat av: Jessica

Ja det är ju som man känner själv det där :) Jag försökte mig ju på sånna där soppar, från nutrilett, men fy fan vad äckligt och jag vill tugga :) haha. Så jag äter bara de till lunch i bland om de inte finns några rester eller så, då går de ner ;)



MEN jag lovar dog att du också kommer att komma ner dit snart, men du måset tänka på att du ammar! kram

2010-11-03 @ 20:05:45
URL: http://blogg.hermertz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0