Bullat upp mig i soffan

Barnen somnade i bra tid idag.. Så skööönt! Känner mig lite slö och har ont i skuldran. Vet inte om det var träningen imorse som gjorde mig så seg idag, eller allt skit man stoppat i sig så att träningen blev + - NOLL! Sällan... Varför ska det vara SÅ svårt att motivera sig själv? Och jag är en sån som äter när jag är glad, ledsen, irriterad, trött, pigg you name it! Går att trycka i sig nåt vid alla tillfällen!

Blaha blaha..

Måste olja in utemöblerna och altanen innan det blir för sent. Även klippa gräset. Och jag vill köpa saker till Erics rum så att det blir ordning nån gång. Måste även städa i förrådet inne... OCH rensa Noras garderob. Några av dom viktigaste sakerna just nu. Massa saker har jag att måla oxå som jag tänkte göra i somras.....

Vill ha mer
- Energi
- Pengar
- Ork
- Hjälp från M =P
Han har blivit en datanörd igen (eller mer än vanligt). Spelar hjärter typ HELA tiden och har inte tid och ork med nåt annat för tillfället här hemma tycker jag.. Jippi! Bra att ingen av oss orkar ta tag i nåt... Fast jag KAN när som helst göra allt ovan bara han vill. Jaja nu har jag fått gnälla lite!

Idol orkar han se med mig i alla fall!

Update - Idol kunde vi inte heller se för vi bråkar om volymen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra sovtid GRATTIS

2010-09-30 @ 20:02:35
Postat av: Anonym

olja in utemöbler och altanen är troligen för sent



ta tag i det i maj istället



ställ ihop dem så att ingen snö ligger kvar på träet utan från sidan (tippa alla möbler)

2010-10-01 @ 07:01:15
Postat av: Linda

Ha ha ni är ju som ni är ni! :)

2010-10-01 @ 08:28:02
URL: http://liensa.blogg.se/
Postat av: Frida

Hahaha!!

Men om du nu är så tjurig på kaffet så kanske lite vitaminer? :)

Och så får du gnälla massa massa på M, funkar garanterat!! ;) Mohahaha

2010-10-01 @ 18:26:13
URL: http://fridasjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0