Konstnär

Undra om det spricker upp till en fin dag idag oxå? Har ju varit lite dåligt väder på förmiddagarna nu. Men det ser lite ljust ut i alla fall!

Idag ska vi käka middag med mamma i alla fall. Trevlarns! På förmiddagen blir det väl lite stök och bök hemma. Glömde knäppa kort igår när Catta var här på barnen, så kanske gör det idag. Där jag beställer kort är det just nu 50% på förstoringar så vill passa på att beställa innan det går ut.

Kanske åker till Birsta och inhandlar några ramar. Har ramat in 2 bilder nyligen som jag inte riktigt har bestämt vart dom ska få sitta. En teckning som jag målade i högstadiet, tycker den är riktigt fin faktiskt =) Skulle nog passa i Noras rum sen. Och en bild från Ikea som jag kikat på länge, tycker den är jättefin!





Lite söt va =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0