Lite nytt

Åkte iväg till nya Boom i förmiddags. Riktigt stort där! Såg en hel del fint, fick med mig en sak i alla fall. Har sett att den är dyrare i vissa webshopar + att det på många ställen är frakt. Så det var ju bra att jag inte köpt den innan!

179 kr!


Sen blev det en sväng in till stan för att träffa Lina. Blev 2 cheese från donken medans vi gick ute med vagnarna så Vide kunde somna. Sen in på Lindex en sväng och shoppade lite till lillan. Avslutade med en fika på caféet nere vid Din sko som hade hemsk chai-latte! Gick inte att dricka så jag bytte till en Cola!

Byxor och strumpisar!


Nu ska jag och M börja se film medans vi väntar hem Eric. Han har varit med mormor idag och matat fåglar bl.a. Ringde förut när jag åkte från stan men han ville inte åka hem =P Kan jag tänka mig med den uppmärksamheten man får från älskade mormor =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0