Sleepover

Jag och Nora sov hos Catta inatt. Eric sover hos pappa denna vecka, och egentligen skulle Emile ha sovit där oxå igår men han ångrade sig. Dom var på hockey igårkväll så han kom hit sen. Blev sent igår så istället för att jag gick hem imorse stannade jag kvar här så Emile kunde sova lite längre när Catta åkte till jobbet och med Norah till dagis. Sen blir det så att Eric kommer hit idag istället, så slipper dom vara på dagis i kylan!

Vet inte vad vi ska hitta på, grabbarna sysselsätter sig nog bra själva. Jag kanske städar lite och ska fundera vad jag ska fixa för middag sen. Knepigt det där att det är mycket "lättare" att plocka och städa hos någon annan, hos mig är det fortfarande lite kaos. Men tids nog så blir det bättre!

Nu kommer nog Eric strax och Nora ska få sova lite tror jag!

Får se om detta är "början" nu då =)


Kommentarer
Postat av: Linda

ni får kanske byta då så Catta städar hemma hos dig och du hemma hos henne ;)

2011-02-23 @ 10:35:41
URL: http://www.lindzan.blogspot.com
Postat av: Jessica

Hej Lotta! Nu hänger jag inte med alls.. Sover eric hos pappa? Har ni separerat? Och vem är Emile? Kanske är för personliga frågor, men jag blev lite förvirrad =)



Hoppas allt är bra annars =)

2011-02-23 @ 16:17:36
URL: http://mrsjessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0