Soliga dagar

Igår träffade vi Jessica Axel Freja och Frida Theo Ebbe! M skulle inte vara hemma på em så vi var i radhuset istället så barnen kunde leka ute. Vilket var väldans tur, var ju hur varmt som helst! Skönt, man får inte säga annat ;) Kan nästan ha fått lite extra färg, var ute och grejjade rätt mycket innan dom kom.

Vi åt tacos och sen lite ananas, barnen fick kinderägg. Det var full rulle hela tiden. Tre 3-åringar och tre 1-åringar (+/- nån mån) kan ju höras lite ;) Grabbarna hade kul i alla fall verkade det som. När dom hade åkt hem så tog det inte lång stund innan både Eric och Nora hade somnat. Sov kvar här..

Nora vaknade 5 och fick en flaska, sen kunde hon inte riktigt somna om.. Så då var det bara att kliva upp. Eric sover lite längre hoppas jag på.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, skulle bli varmt idag oxå så lär väl spendera större delen av dagen ute!

Får se om jag tar mig iväg på morgonpromenad idag, annars får det bli senare på dagen utan barn.

Trevlig helg!

Barnen borde ha vant sig lite vid värmen, upp mot 40 grader i Dubai!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0