11-11-11

Hade gärna fött barn idag! Försökte med Eric 071111 men det blev 071116 och med Nora 100707 men det blev 100706, tusan =P

Blev iaf en utemiddag på Bite line idag. Med Lina Jossan och alla barnen! Gick faktiskt rätt bra, inte så himla rörigt! Men lite blir det ju alltid med ett gäng ungar.

Nu har barnen badat och kollar på Teletubbies. Snart dax för Nora att hoppa i säng! Och då ville Eric kolla på Tom&Jerry..

Skulle behöva ta mig en dusch jag oxå, får se om jag orkar eller lämnar det till imorgonbitti.

Trevlig helg alla!

En mms-bild som aldrig blivit uppladdad tror jag..
image description

Kommentarer
Postat av: Linda

Ha ha, jag berättade faktiskt för C om din datumfixering idag.. :)



Fin bild på sötaste tösen! :)

2011-11-11 @ 21:10:23
Postat av: Anonym

Hallå Nora! Nu har nog mamma Lotta fått många nya bilder på mailen från verandakalaset...........

2011-11-12 @ 00:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0