Barnaskaran

Idag efter lunch gick Nora en promenad med mormor. Jag och Eric plockade upp Èmile och Norah och åkte till IKEA! Lite kö, men efter ett tag fick dom komma in i lekrummet.

Jag kikade runt och såg lite fint! Nora hade inte velat sova så mamma styrde promenaden mot oss. När dom kom var tiden slut i lekrummet och kidsen fick mjukglass..

Åkte hem och det blev lite utelek, film, kulbanebygge osv.. Sen kom Catta och Micke, då blev det tacos! Mums, längesen nu faktiskt! Avslutade med lite chokladmousse, jordgubbar och kokoschips!

Nora somnade vid 19.15 eftersom hon inte sov något på dagen, skönt ;) Eric ligger här med mig i soffan och ser på Pettsson & Findus. När han somnat ska jag nog ta och se det sista avsnittet av DH! Inte sett det än, spännande!

En veckas semester kvar! Sen börjar vardagen igen.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja semestern börjar närma sig slutet men det kommer en sommar 2013, och vilken sommar sen´

2012-08-03 @ 20:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0