Barnvakt

Låter lite fel, känns inte direkt som barnvakt när Cattas Norah är här =) Hon kom iaf vid lunch och barnen har lekt jättebra hela dagen, så skönt utan bråk!

Strax efter 18 ska vi hämta upp Catta på jobbet sen åker vi till IcaMaxi en sväng. Ska köpa lite bakingredienser, lagom efter allt kalasande ;) Nä men jag har hittat 2 lchf-bak som jag ska prova på! Så ni är välkommen att proväta, vill inte behöva sätta i mig allt själv...

Jag slumrade faktiskt till lite på soffan medans Nora sov, Eric och Norah ökade på orkanen i Erics rum medans. Men det är ihopplockat nu, kunde inte sega hela dagen kände jag. Behöver bara dammsugas i hela huset nu. Dammsugaren måste bara hämtas på Elextrolux service först..

Imorgon ska vi träffa Mia en sväng, riktigt längesen! Ska köpa med lunch och äta i deras "nya" hus, jo men det borde kallas nytt ett tag iaf efter bygget =)

Små småningom kommer en ny bloggdesign upp!
Bästa Linda håller på att kirra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker bloggen är så fin

behövs ingen ny design

2012-07-12 @ 21:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0