New

Så fint det blev va? :D (Uppdatera sidan om det inte syns)

Lite seg idag! Blev middag på Daltons igår med Hanna, senare drink på Invito och dans på Oscar! Kul kul! Har iaf fått i mig lite bakismat, Sibylla tjockgrillkorv! Mums! Fick smaka av Catta i veckan första gången, och det blev en ny favorit ;)

Nu väntar en jobbvecka sen är jag ledig 3 v igen, nice! Ingen aning om vad jag och kidsen ska roa oss med då, tar nog många dagar som dom kommer utan större planer tror jag.

Eric är med mormor på utflykt och Nora sitter och sjunger i köket och äter korv. Ska joina henne och plocka ur diskmaskinen.. Har lovat Eric donken till middag så det blir väl en tur dit lite senare när han kommit hem.

Hoppas ni haft en härlig helg!

Kommentarer
Postat av: Linda

Mycket fint måste jag säga ;)

2012-07-15 @ 20:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0