Regn regn regn

Vilken sommar! Men igår var vi iaf på stranden, riktigt varmt! Jag fick färg, fula märken av bikinin på ryggen =/ Var med brorsan och hans dotter Ilja.. Iljas morfar bor i Grönviken så vi parkerade där och gick ner till stranden, jättefin strand och lagomt med folk! Det var vågor, kul för barnen! Och JAG tog mitt första "bad-dopp", har ju träningsbadat innan ;)

Efter badet åkte vi till Max, lite mat för barnen och jag tog en lyxshake! Mums! Sen blev det mjukglass på IcaMaxi innan vi åkte hem hit och barnen fortsatte leka.

Den här veckan såg det ut att bli regn nästan varje dag =/ Någon soldag sen blir det dubbelt så många dåliga dagar, så har det väl varit i princip hela sommaren tycker jag. Har iaf 2 v semester kvar, hoppas nästa blir fin!

Gårdagen







Dopp!


Härlig sommardag! Hoppas det inte var den sista!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt och utan märkeskläder. Det är sommar det!!

2012-07-30 @ 17:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0