Tornado

Läste för Eric och Nora för ett tag sen och skulle sjunga lite, men istället stormade dom runt och flamsade i sängen. Suck! Tillslut gick jag upp och satt mig här.. Dom håller fortfarande på att flamsa runt. Får vänta ut dom lite. Tiderna har ju blivit lite ändrade nu iom att dom är ledig. Sista arbetsdagen imorgon för mig!

Eric har varit hos sin dagiskompis Edvin idag, så snällt! Han hade jättekul och ville såklart inte åka hem sen ;) Lite tråkigt att han börjar i förskoleklass till hösten, får försöka se till att dom håller kontakten iaf! Nora och Edvins lillasyster Emma är födda samma år så dom lär hänga ihop oxå :)

Nora fick vara med mormor, började med bad på Alnö.. Sen promanad så hon sov i vagnen och sen hem till mormor tills jag slutade och hämtade upp henne! Imorgon är det sista dagen efter en mormors-vecka, sååå glad att hon ställer upp ♥ Tur att jag har världens bästa mamma!

Har sovit lite dåligt senaste nätterna, så jag ska natta mig själv nu så kanske barnen hakar på ;)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltid lika kul att varea världens bästa!!

2012-07-21 @ 23:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0