Train Rain

Faktiskt skönt med lite dåligt väder så man slipper känna stress över att vara ute så mkt som möjligt och göra massa saker med barnen ;) Kan hinna få lite ordning inne istället, sjukt vad det blir rörigt på bara några dagar!

Jag har hunnit med lite träning på EGO nu på morgonen.. Hämtade sedan upp Eric som sovit hos mormor. När vi kom hem sov Nora, Eric följde med fadern ner på stan.. Så då blev det väldans luuugnt och skönt. Kunde äta lunch i godan ro :)

Städning står som sagt på schemat, och försöka få lite ordning i garderoben! I tankarna går det hur bra som helst, men när jag väl sätter igång tar det stopp och jag står bara och kollar ;)

Bara att sätta igång då...!!

I brist på andra bilder kommer här en gammal på mina ♥


Kommentarer
Postat av: Karin

Duktiga vi var idag, men shiiit vilket jobbigt pass. Lär kännas i kroppen imorgon:-)



Ses på onsdag?



Kram Karin

2012-07-02 @ 21:37:05
URL: http://www.kakansdiary.blogspot.com
Postat av: Anonym

Nora 2 år fyllda. En liten änglabild här kanske vore gulligt!

2012-07-08 @ 17:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0