Inskolning dag 2

Nu har Nora varit 2 dagar på Skogsbacken, 9-15. Idag åkte jag hem medans hon sov och åt lunch hemma. Imorgon ska jag oxå åka iväg en sväng. Det går bra, men eftersom jag är där blir hon lite mammig emellanåt. Har mest varit ute och då är det gunga som gäller, eller sandlådan. Även roligt att åka bak på cykel när Eric eller Norah cyklar.

Får se på fredag hur det går när inte mamma är med längre, blir nog några tårar. Är ju fortfarane mycket nytt med många nya barn och fröknar. Men annars tror jag hon kommer trivas när hon väl kommit in i det =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

bra att några ord kommer, inte kul när inget händer. Grattis till viktnedgången! Tror absolut att du slängt fettet till mig eftersom jag samtidigt ökar mer än tidigare :) :)

2012-05-12 @ 18:33:51
Postat av: Karin

Men hej tjejen:-) Vad rooooligt, och lustigt! Man tror ju liksom att det mest är de man känner som läser det man skriver.



Roligt också att våra kids är i samma ålder. Vår Ida är född 9 dagar efter er Nora, 100715 och

Elin i september 2007:-)



Ses vi inte på lördag ses vi till veckan!



2012-05-16 @ 23:38:16
URL: http://www.kakansdiary.blogspot.com
Postat av: Karin

Vad duktiga vi var idag:-) Ses på måndag!



2012-05-19 @ 22:12:59
URL: http://www.kakansdiary.blogspot.com
Postat av: Caroline

Hej! Jag tar 200-250kr lite beroende på hur mycket jobb det är med tårtan :)

2012-05-25 @ 14:42:32
URL: http://carr0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0