It all starts here

Eric va pigg som en lärke imorse igen! Bara att kliva upp. Fast enligt Ayurveda ska man kliva upp kl 6 så det är ju bra ;) Har klippt honom lite nu på morgonen, gick väl hyfsat när han fick äta en klubba ;P Omöjligt annars!

Idag blir det träning igen! Härligt!! Vi gick aldrig på pass igår utan körde i gymmet. Hur skönt som helst, va bara vi där och en tjej till. Hatar när det är många och man måste trängas. Känner att vi valde helt rätt gym! Gratis schampo och balsam i duschen oxå från frisör! Nice!

Nu när jag börjar träna kommer jag väl inte tänka lika mkt på maten ;P Så igår gjorde jag en jordgubbspaj! Och den smakade ljuvligt kan jag lova =D Blir smaskigt senare idag, tog bara en liten bit igår när den va klar för klockan va så mkt.

Fast jag ska väl försöka hålla mig så inte träning och mat blir plus minus noll! På helgerna blir det till att äta vad som helst. Och nyttigare på veckorna. Sen träning minst 3 ggr i veckan, blandat morgon/lunch/kväll. Perfekt att komma iväg på lunchen så har man det gjort!

Nu går vi ut en stund! Om en timme åker jag till gymmet!

Kanske tar vi med cykeln ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0